ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

مدعیان نیمکت داغ برنابئو

  • کد خبر: ۱۷۳۳۱۲
  • ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
مدعیان نیمکت داغ برنابئو
۴ جانشین احتمالی آنچلوتی در رئال مادرید مشخص شدند

در چندماه گذشته مشخص بود که کارلو آنچلوتی، سرمربی بعدی برزیل خواهد بود و تنها بحث باقی‌ماندهبر سر زمان آن بود. برزیل بعد از عملکرد ناموفق در جام‌جهانی گذشته، بلافاصله سرمربی قبلی خود یعنی تیته را کنار گذاشت و مسئولان فدراسیون این کشور تمایل داشتند که همان زمان کار خود با آنچلوتی را آغاز کنند.

اما آنچلوتی با رئال در کوران مسابقات اروپایی بود و علاوه بر آن، یک سال دیگر هم با مادریدی‌ها قرارداد داشت. در نهایت طرفین به این توافق رسیدند که این سرمربی کهنه‌کار ایتالیایی تا پایان مدت قراردادش در مادرید بماند و پس از آن به عنوان نخستین مربی غیربرزیلی، هدایت سلسائو را برعهده بگیرد. با این‌حال از همین حالا بحث گزینه جانشینی او برای نیمکت رئال داغ و چند سرمربی مطرح نیز نامشان برای هدایت کهکشانی‌ها مطرح شده است.

کوچ احتمالی آلونسو از بوندس لیگا به لالیگا

به گفته برخی از رسانه‌های اسپانیایی، پیشتاز فعلی برای جانشینی آنچلوتی، ژابی آلونسو، سرمربی فعلی بایرلورکوزن، است که فصل گذشته عملکرد درخشانی را در بوندس‌لیگا از خود به‌جا گذاشت. آلونسو مطمئنا یک مربی محبوب در مادرید خواهد بود، زیرا به مدت پنج‌سال به عنوان بازیکن در سانتیاگو برنابئو حضور داشت.

آلونسو در آغاز مربی‌گری به رئال سوسیداد رفت تا هدایت تیم دوم باسکی را برعهده بگیرد، قبل از اینکه در بایرلورکوزن مهارت مدیریتی خود را ثابت کند، تیمی که با وجود شرایط بحرانی در زمانی که آلونسو هدایت آن را به عهده گرفت، در ادامه عملکردی درخشان داشت و توانست در رتبه ششم بوندس‌لیگا به کارش پایان دهد. آلونسو برای یک فصل دیگر قرارداد خود را با لورکوزن تمدید کرد، به این معنی که درست زمانی که آنچلوتی نیمکت مادریدی‌ها را خالی می‌کند، آلونسو برای جانشینی او در دسترس خواهد بود.

ناگلزمان و چالش انتظار یک ساله

از زمانی که یولیان ناگلزمان در اسفندماه سال گذشته از بایرن مونیخ اخراج شد، شایعاتی درباره ارتباطش با مادرید در رسانه‌ها مطرح شد و تعجب‌آور نیست که حالا هم به عنوان یکی از گزینه‌ها مطرح باشد. در حالی‌که همه چیز در آلیانز آرنا به بدترین شکل ممکن برای این مربی آلمانی پیش رفت، ناگلزمان هنوز به عنوان یکی از مبتکرترین مربیان جوان در فوتبال امروز شناخته می‌شود. البته با وجود اینکه ناگلزمان هنوز هدایت هیچ باشگاه دیگری را نپذیرفته، این سؤال مطرح است که آیا او واقعا یک سال دیگر برای کار در مادرید صبر می‌کند تا در زمان رفتن آنچلوتی از رئال، گزینه در دسترس پرز باشد یا خیر؟

کونته بار دیگر در حوالی نیمکت رئال

سال ۲۰۱۸ آنتونیو کونته یکی از مدعیان جدی هدایت رئال بود، اما سرخیو راموس، کاپیتان آن زمان کهکشانی‌ها، مخالفت خود را با این سرمربی ایتالیایی اعلام کرد و گفت که با توجه به روحیه مقتدرانه کونته، بازیکنان رئال نمی‌توانند با او کنار بیایند. البته از آن زمان تاکنون اوضاع کمی تغییر کرده است.

در رختکن مادرید بازیکنان زیادی تغییر کرده‌اند، اما هنوز نمی‌دانیم که آیا کونته با روحیه تند و مقتدرانه‌اش واقعا شخصیت مناسبی برای باشگاهی است که سطحی از آزادی و نفوذ به فوق‌ستارگانش در رختکن می‌دهد یا خیر. از سوی دیگر، می‌توان استدلال کرد که کونته دقیقا همان چیزی است که برای تغییر اوضاع فعلی رئال پس از جدایی ستاره‌های این تیم برای بازسازی شخصیت جاه‌طلب آن‌ها لازم است، همان‌طور که این مربی ایتالیایی در گذشته در تیم‌هایی مانند یوونتوس، چلسی و اینتر این کار را با موفقیت انجام داد.

زیدان در سودای تجربه تازه

یکی از بهترین بازیکنان تمام دوران می‌تواند برای سومین دوره سرمربی مادرید شود؟ شاید بازگشت سه‌باره زیدان به نیمکت رئال کمی عجیب به نظر برسد، اما هیچ‌کس انتظار نداشت که او برای بار دوم هم برگردد. زیدان در دومین دوره حضورش روی نیمکت مادرید در سال ۲۰۲۱، پس از یک فصل بدون جام، برنابئو را ترک کرد، اما به‌تازگی اعتراف کرد که دوست دارد دوباره مربی‌گری را شروع کند، زیرا احساس می‌کند هنوز چیز‌های بیشتری برای ارائه دارد. البته اگر زیدان مجبور شود تا سال آینده برای شغل بعدی خود صبر کند، احتمال اینکه او جایگزین ماسیمیلیانو آلگری در یوونتوس شود بیشتر از آنچلوتی در مادرید است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->